اجاره سوئیت اپرت شهمیرزاد

(تعداد بازدید: 1071)   سمنان ,  مهدئ شهر ,  تم  کد اقامتگاه: 2005008
شروع از  2920000

2482000 تومان

سوئیت اپرت در روستای تم، شهرستان مهدی شهر، استان سمنان واقع شده است. این اقامتگاه با فاصله 58 کیلومتری از شهمیرزاد و در میانه جاده شهمیرزاد- کیاسر در زمینی به مساحت 2 هزار متر و زیربنای 200 مترمربع بصورت یک ساختمان 1 طبقه بنا شده که حداکثر ظرفیت پذیرایی از 35 گردشگر را دارد. 
این سوئیت با حیاط مشترک با سوئیت های دیگر قرار گرفته که شامل اتاق پذیرایی (70 مترمربع)، 2 اتاق خواب (10 مترمربع)، تراس (50 مترمربع)، آشپزخانه با امکانات، سرویس بهداشتی و حمام اختصاصی می باشد.
با نشستن بر روی تراس و چشم انداز بی نظیر آن روبه رودخانه سپید رود و کوه منظره‌ای چشم‌گیر را پیشکش نگاهتان می‌کند. اقامتگاه اپرت در باغی پر از میوه های رنگارنگ سیب، هلو، زردآلو، گلابی، گردو، شلیل و ... قرار گرفته و نزدیک بودن به آبشار زیبای اوبن از مزایای منحصر به فرد آن می باشد که لذت تجربه اقامت را بیشتر می کند. فاصله اقامتگاه تا سوپرمارکت و نانوایی 700 متر می باشد و نان در سوپرمارکت به فروش می رسد.
 شهمیرزاد همچون بهشتی گمشده در جوار کویر جای گرفته که خرم ترین و سرسبزترین مناظر را برای گردشگرانی که کویر را تا انتها پیموده‌اند، به ارمغان آورده است. از جاذبه های اطراف اقامتگاه می توان به آبشار اوبن (800 متر)، عمارت ابراهیم خان (2 کیلومتر)، آبشار فینسک (3 کیلومتر)، سنگ چشمه (10 کیلومتر)، اپرت (25 کیلومتر) و جنگل فینسک (30 کیلومتر) اشاره کرد.

اگر قصد رزرو اقامتگاه را دارید حتما اینجا را مطالعه بفرمایید.
درخواست رایگان رزرو
تضمین بهترین قیمت
رزرو آنلاین اقامتگاه
تاریخ ورود و خروج
2920000 تومان
2482000 تومان
تاریخ ورود و خروج


  • تعداد بزرگسال
  • تعداد خردسال

خدمات رزرو شده شما:

رزرو سوئیت اپرت شهمیرزاد

  • تعداد بزرگسال
    + -
  • تعداد خردسال
    + -
خدمات مورد نظر خود را انتخاب کنید
حداکثر ظرفیت 35 نفر

سوئیت شامل اتاق پذیرایی (مبلمان و تلویزیون)، 2 اتاق خواب (2 تخت سینگل و سرویس کف خواب)، تراس، آشپزخانه با امکانات، سیستم گرمایشی بخاری نفتی و برقی و بدلیل موقعیت جغرافیایی نیاز به سیستم سرمایشی نیست. سرویس بهداشتی ایرانی و حمام اختصاصی در سوئیت و مشترک در حیاط

توضیحات و تقویم قیمتی
خدمات رزرو شده شما :

مبلغ قابل پرداخت




نکات مربوط به رزرو سوئیت اپرت شهمیرزاد:



موارد مشابه







دیدگاه کاربران

دیدگاه کاربران
دیدگاهی ثبت نشده است

نظری ثبت نشده است.




ارسال نظر و امتیاز

ثبت نظر









با ثبت نظر خود، به مسافران آتی این اقامتگاه جهت ارزیابی کمک کنید